Rychety

21.10.2010 08:32

 

 

Prý deníčky..ty se píší denně.Ale na to ,že není čas,říká dvounohá.

Minulý víkend,jsme byli dvounohá a já na výletě.Bylo to zase kvůli nějaké výstavě,ale jinak to bylo fajn.

Bydleli jsme v pensionku,s výběhem do zahrádky a představte si-bydlela tam taky s námi ještě jedna dvounohá-ale to hlavní:taky jedna čtyřnohá! Jéje to jsem měl radost.Bylo to sice ještě mládě, na hraní a na lítání...ale byl jsem štěstím bez sebe.Jmenuje se Ori..

Nejdřív jsem si chtěl tolik hrát,že se mě trochu bála,a sem tam na mě cvakla zubama.Tak jsem to pochopil a trochu brzdil a ona zase pochopila,že jsem dobrák a i když jsem veliký,nic jí ode mě nehrozí.Tak jsme lidi dováděli..no krása!

Ráno jsme jeli na nějakou louku,kde dvounohé postavili stan a rozložili boudičky a někdy jsme museli být v boudičce zavření a někdy jsme lítali na louce a někdy ve výstavním kruhu.To mě tedy moc nebaví,ale už jsem byl tak pěkně unavený,že jsem ani nezlobil.

Dvounohá mě chválila,že jsem byl moc šikovný,ale těm pánům co diktovali,jsem se zas tak moc nelíbil.Tedy hlavně se jim nelíbil můj kožíšek.Je prý moc do hněda a to nemá být.Tedy řeknu vám,mě je to úplně fuk.

Pak nám dali  papíry na kterých bylo nakonec napsáno,že mám všechno Good,akorát barva je Bad,a bylo tam taky,že mám Good Temperament.

Já to pořád říkám,že je to Good!

Taky jsem byl na nějakém vyšetření,kdy mi nakapali do očí kapky a pak mi do nich svítili.Napsali dvounohé do papírů,že jsem zdravý.Byla moc ráda.

Byli jsme z toho s Ori tak unavení,že jsem celou noc spali,ani nemukli.

Potom musela  Ori se svou dvounohou jet domů.No a my taky.

 

Doma zase přejíždíme z bytu,na zahradu a na statek,pro Matýska do školky a pořád máme co na práci.

Na statek se nastěhovalo malé černé koťátko.Donesla ho tam jeho máma a nechala.Asi viděla,že tam je pořá plná mistička.Na kterou se já nemůžu dostat,protože je moc vysoko.To by totiž plná nebyla!

Kotě se dvounohých bojí,ale s našimi Kočičkovými, co tam bydlí,baští z jedné misky.

Ten hlavní dvounohý povídal" ..a to jako máme další kočku?" A ta moje povídala "no už to tak vypadá"

Ještě nevíme,jestli je to kluk,nebo holka.Mě je to tedy fuk,ale ta moje dvounohá je moc zvědavá a pořád leze po půdičce s foťákem a číhá na kotě.Ale prý se černé kočky ve tmě špatně hledají :-)

No a už zase musíme někam jet.

Tady jsou  fotky z výstavy,fotila nás paní ing.Smočková a Alča Dobošová:

 

Tak pac a zase příště.