Procházky

22.10.2010 09:19

Máme tady u nás krásně.

Tedy nemyslím počasí,ale krajinu.

Po té krajině pobíhám s dvounohou.Tedy já pobíhám a ona se vleče někde v zadu a volá "ke mě!".No jo,vždyť už jdu..jenom si tu ještě něco očuchám,očůrám,pak se ještě vrátím a zase čuchám.. a ona pořád "ke mě!"

Nakonec přijdu a dostanu pochvalu.Zní to tedy kolikrát neupřímně,je nějaká naštvaná.Ale pochválit musí,když jsem přišel.Někdy přidá i piškot.A já se směju.

Chodíme na louky,do lesa,nebo do parku,tam můžu lítat,čuchat a očůrávat.Ve městě jdu na vodítku.Že prý mě zná.No jo,vždyť já vím,ale tolik zajímavých věcí a já mám chodit u nohy!

Taky moc rád jezdím na statek.Je to tam veliké a než to všechno oběhám,je to práce dost.Někdy mě zavřou na dvorek.Ale já utíkám.Rádi by věděli kudy-ale pšt! To je tajemství.Ví to jenom Ben a kočky,ale ty to neřeknou.

Včera ta moje dvounohá lezla za černým koťátkem na půdičku vejminku.S foťákem,visela na žebříku v průvanu.Koťátko se ještě nechce kamarádit s nikým,než s Kočičkovými.Ale hraje si se stébly trávy a je zvědavé.Srst se mu prý pěkně leskne a bříško má jak bubínek.Povídala dvounohá.Já tedy po žebříku nikam nepolezu!

Kňučel jsem dole,ať tam neleze.Ale to ne,je zvědavá,jestli je to kluk,nebo holka.Mě je to jedno.

Tady se můžete podívat,kam chodíme a na to kotě :

pamparada.rajce.idnes.cz/Podzim_v_Chlumu/

pamparada.rajce.idnes.cz/Cerne_kote/

pamparada.rajce.idnes.cz/jinovatka/

Dvounohá ale nadává,že nemá dobrý foťák a nejde jí vyfotit to co by chtěla.

Tak a teď,že musí vyprat koberec,že je to tu samej chlup.Kde by se asi tu vzal?...aha- to určitě kočka!

Tak pac a zase příště.