Nový přírůstek

30.10.2010 19:10

Už dlouho jsem chtěla trikolorní fenku,ale z důvodu přestavby a našeho dočasného bydlení v paneláku se to ještě jevilo na dlouhý čas,jako neuskutečnitelné.

Ale člověk míní a život mění...!

Dostala jsem nabídku na Zaru,která byla původně zadaná,ale zájemce si ji v poslední chvíli z nějakých důvodů nemohl vzít.

A mě nasadili brouka do hlavy.Nejdřív jsem sice odmítla,protože štěně do bytu,s neustálými přejezdy na stavbu,nebo někam jinam jsem si nedokázala představit.

Ale moje druhá polovička nadhodila,že by jsme se mohli kvůli štěněti přestěhovat (zase!) do původního bydlení na Klikově.

Takže nastala akce-z motorkárny udělat obyvatelný prostor.Nutno přiznat,že to zase tak hrozné nebylo-kuchyně zůstala,koupelny a WC tu jsou taky,jeden pokoj hotový..

Koneckonců věci v krabicích můžu mít do konce života a stejně už nikdy nic nenajdu!:-)

Ale mohla jsem si dojet pro vytoužené štěně!