Novinky v novém

24.10.2011 19:15

Slibovala jsem,že tu budou nějaké novinky..sama jsem netušila co všechno se za poměrně krátkou dobu stane..

Začalo to stěhováním,přes úmrtí v rodině,svatba...Významné životní události,které se nakupily do jednoho měsíce a bylo toho prostě moc.

Také se konal další "kočkosraz",na který jsem pod tlakem okolností nechtěla jet,ale nakonec jela,odreagovala se..a bylo to skvělé.

Z kočkosrazu vznikly mimo jiné i stránky www.kamennekocky.websnadno.cz/

Teď bude doufám trochu klid.Přestěhovali jsme se o vesnici dále,takže s pejsky denně podnikáme objevné výpravy po okolí.

 

 

Je tu krásně-louky,lesy,rybníky.. a taky plno zvěře! Běžně vyplašíme srny,volavky,bažanty...ovšem po té,co mi jednouho rána přeběhlo přímo před autem 8 divočáků,lehce nadskakuji při každém zašramocení:-)

Psy zajímají především ptáci.Počínaje slepicemi. Zprvu jsem to považovala za pasení,ale teď sama nevím.

Nic jim neudělají,ale jestli takhle vypadá pasení...??

Zara si našla novou zálibu a to myšilov. Myšilovka je zdatná.

V loukách je nejčastěji vidět v pozici :zadek nahoru,nos v myší díře.

 

A pokud si nejsem jistá,že uspěla,většinou na vteřinku zahlédnu myší ocásek čouhající z tlamy a křupnutí..Fuj! Ale Zara je přešťastná.

Jednou jsem ten čouhající myší ocásek viděla i ve chvíli kdy seděla přivázaná u plotu na cvičišti(cvičil Belda)..to netuším jak dokázala a taky jednou ukradla myš naší kočce.Majda si nese myš..podívám se podruhé a vidím smutnou kočku a zase ten ocásek u Zary v tlamě :-)

Psi mají oplocený svůj kus zahrady a Zara okamžitě zahájila zemní práce.A hádejte co dělá??

Je tu sice krásně...ale zjistila jsem,že opravdu nemám ráda krávy! A je to osobní. Jak to spolu souvisí?

Všude kolem jsou ohradníky a v nich různě početná stáda.

No dobře-začala si Zara.

Při jedné procházce po cestě do lesa-zprava krávy,zleva taky..psi si pobíhali po cestě,a najednou Zara uprostřed stádečka si 10ti kusů.Kravky se na ni hned rozeběhly,lekla se pádila zpátky.Ovšem jak se po nich ohlížela,zasekla se v keři,přímo pod ohradníkem,10 krav nad ní.

Nakonec se vymotala,než jsem si stačila rozmyslet jak tam pro ni polezu.

Rozruch přilákal vedlejší početnější stádo.To už jsem začala mít docela strach-byl s námi i Matýsek... představa,že je od nás drží jen ten směšný drátek a když ty přední kravky zabrzdí,tak ty zadní řady do nich naráží a postrkují je k ohradníku blíž a blíž..

Matěj z toho měl legraci a trval na tom,že prostě půjdeme hodný kus podél nich do lesa.

Nejdřív jsem nechtěla,ale Matěj to obrečel,tak jsem si splnila bobříka odvahy!

Do lesa a zpět jsme šli,s celým stádem jako doprovod.

Od té doby číhám,kde se to a ono stádo nachází,a jestli tam můžeme projít.Krávy jsou rychlé a často se přesunou,než tam dojedeme.

Posekaná strniště se změnila na zorané plochy a při dešti to na procházení moc není.

Stáda krav snad denně vtipně přesunují..budu muset zajít do zdejšího hostince,hodit řeč s místními a zjistit strategii proč to tak dělají,bo tomu nerozumím- a tak nikdy nevím kudy budeme moci projít.

Už mám trochu fobii..vyjdeme z lesa a na louce,kde včera byl prázdno,dnes koukám na kravský zadek...

Nemám ráda krávy!

 

Stále jezdíme na agility-i když poslední dobou už počasí moc nepřeje.

Oba psi jsou šikovní a největší jejich brzda jsem já! Čím déle se to učím,tím víc zjišťuju,co jsem za kopyto neschopné pamatovat si trať.

Běhat budeme dál,baví nás to,ale na závodění to asi díky mě nedotáhneme.

 

Nějaké nové fotky jsou zde:

pamparada.rajce.idnes.cz/babi_leto/

pamparada.rajce.idnes.cz/Nezarka_29.9.11/

pamparada.rajce.idnes.cz/den_jako_malovany/

pamparada.rajce.idnes.cz/..posmourno/