MVP České Budějovice 9.10.2010

09.10.2010 15:12

Po prázdninové pauze jsme se vydali s Beldou na MVP do ČB.

Tak trochu z povinnosti-vždyť to máme kousek a tak trochu se mi stýskalo.Jelikož Belda ještě není ,co se týká srsti ve výstavní kondici,nic moc jsem neočekávala.Dostal hodnocení V3,takže jsem spokojená.

Dostal hezký posudek:

20měs.,výborná srst,jasnější,hezky vytvarovaná hlava,korektní oči,hezká horní linie,dobrý pohyb a nasazení ocasu,přátelský.

Skoro po celou dobu od příjezdu do odjezdu zlobil-kňučel,štěkal,skákal,nebo někam lezl.Je to sice na pohled velký pes,ale duší pořád hravé a temperamentní štěně.

Jednu chvíli jsem ho zavřela do kenelky a poodešla,a miláček si rozepnul zřejmě čumákem zip a zdrhnul.Naštěstí byl odchycen,a já mám ponaučení,že zipy musím zapínat tak,aby jezdci byli nahoře.

Počasí přálo a po několika studených a deštivých dnech svítilo sluníčko.Já jsem ,ale vymrzlá stejně.Fakt,že člověk při nástupu do kruhu odloží bundu model "Samý chlup" moc nezahřeje :-)

Zdárně jsme dojeli domů a zmožený pes zaslouženě odpočívá:-)