Deníček

14.10.2010 09:03

Tak jsem se rozhodl,psát si deníček.Já Belda. Jenže mám trochu problém,sám to nezvládnu,takže jsme se dohodli s dvounohou,že mi s tím pomůže.Budu jí diktovat.

Nevím, jak psi správně nazývají  své dvounožce..pes který má pána to má jednoduché,je to prostě "pán",ale já mám paní.To je divné oslovení. "Panička" se zase nelíbí dvounohé.Tak je to prostě dvounohá-o tom není sporu,když má nohy dvě.Než vymyslím něco lepšího.

Dvounohých je tu kolem plno.Ale jenom ta moje se o mě stará.Dává mi granule,dohlíží jestli je voda v misce, nosí mi kostičky na žužlání,hračky,chodí mě venčit,vozí mě na cvičák a dopřává jiné radovánky.Taky jezdím na výstavy,ale tam se raduje spíš dvounohá,mě to moc nebere.

Hlavně ,protože mě předtím většinou zrádně strčí do vany a matlá na mě nějaké smrady,vypadám jak zmoklá slepice,klouže mi to a vůbec-je to ponižující.A ještě mi pak říká:"ty krásně voníš"!..pak mě hlídá,abych si nešel sehnat vůni, která voní mě! Nepustí mě do jezírka,a dokonce mě někdy fénuje.No to by se na to jeden vykašlal.Ale když má radost..

Ostatní dvounožci co tu s námi bydlí ,jsou dobří na hraní a drbání.Hlavně ti malí.Dovolí mi skákat jim až na hlavu,taháme se o uzel a válíme v trávě.

Ten hlavní dvounožec nás zvířata moc nemusí,ale má rád tu svou dvounohou,tak mu nic jiného nezbývá.Taky někdy drbe za ušima,ale většinou říká "co tu zase dělá ten pes?"

Pak jsou tu ještě další dva dvounozí-jedné říkají "babi" a ta bydlí v paneláku.Druhému říkají "dědo" a ten bydlí na statku,kde to dvounozí přestavují a prý tam budeme bydlet.Už se těším,je tam totiž hodně velké teritorium na očůrávání.Akorát mi to tam pořád očůrává Ben.To je dědy voříšek,ani rodokmen představte si nemá.Dvounohá se pak rozčiluje ,říká nám "vy čuňata!" No ,ona tomu nerozumí,tak se na ní smějeme a očůráváme dál.

Ještě tu máme kočky.Jedna bydlí s námi v paneláku.Moc se mnou nekamarádí.Dvounohá jí říká Iris Kočičková. Iris už si na mě zvykla ,takže občas projde kolem ,ale hrát si tedy nechce.Navíc ty její misky s dobrotama dvounohá pořád někam schovává,a má řeči- něco o mé barvě.Že to prý nesmím.Ta toho nadělá..

U dědy bydlí další dvě kočky.Jsou to děti Iris Kočičkové a jmenují se Majda a Péťa pochopitelně Kočičkovi.Ti už se mnou kamarádí,ale jejich misky jsou taky schované.

Já totiž strašně moc rád jím.Všechno....a to mě dohání ke zločinu...Kradu! Stydím se,ale nemůžu si pomoct.Dvounohá říká,že jsem profesionální lupič a že jsem jí vycvičil k obezřetnosti.

Ale taky někdy zapomene a já pak mám hody,a když to vyjde přijde se na to,až pozdě.A to prý už mě nesmí potrestat.No proč by taky,když ležím venku,ožižlávám si svou kost(a trávím kopec palačinek:-)).

Ale jednou-to už je dlouho,jsem ukra...emh vypůjčil si, pořádnou flákotu hovězího.Nenápadně.Dvounohá dostala záchvat,že prý včera ráno 5 rohlíků, ještě celej štrůdl,a že už je to moc! Lítala po zahradě a když mě našla ,vyrvala mi to hovězí a ještě mě s ním přetáhla! No viděl to někdy někdo?! Zlobila se moc.Bylo mi to líto,ale holt jsem povala zločinná a nemůžu si pomoct..

Ale jinak jsem dobrák.Jenom mám moc elánu.Prý jsem "prdlouš" říká ta moje.Nerozumím.Jenom mám radost ze života.A jsem netrpělivý.Heleďte - prostě mám své meze.

Pro dnešek končím.Dvounohá povídá něco o hromadě prádla.

Tak pac a zase příště.