A jaký,že je?

10.11.2010 09:01

Belda je vlastně můj první pes.Po zcela bezproblémových dvou holkách,jsem se sním musela trochu sžít.

Naučil mě,že co se týká jídla-je všežravec,a že musím hlídat jako ostříž.

Z počátku jsme bojovali s běžnými denními situacemi,jako jízda autem,chůze do schodů a podobně.Teď už všechno zvládá levou zadní,ale naučil mě,že mu musím dát čas.Nechat ho "uležet" a pak jednoho dne,se rozhodne,že už schody nejsou problém a do auta skáče sám.Jestli i rád to nevím,ale jistě ví,že po vystoupení ho čeká něco příjemného -jako cvičák,nebo procházka.

Belda je jedna z nejukecanějších kolií.Pořád se nějak zvukově projevuje,až to leze někdy na nervy a určitě nejen mě;-)... Zvlášť když má "svůj" den,a třeba na výstavě je schopen celý den vydávat nějaké zvuky.Vítací ceremoniál je ještě doprovázený skoky a tanečky. 

Je velice temperamentní,až netrpělivý.Ve chvíli,kdy má jen sedět a čekat je nešťastný a hned to dává najevo.

Miluje psy a smečku.Je hodně hravý

Zatím je to jediný pes,co se kdy pokoušel naskočit ke mě do auta-za jízdy a přes okénko.Takže mívám pošlapané auto i z venku:-)

Za pár dní mu budou 2 roky a je na něm vidět jak dospěl.Je to milý mazel a moc hodný pes.Někdy až moc hodný,protože od doby kdy máme Zarinku,má Belda polovinu chlupů na límci,protože je od té malé potvůrky má prostě vyrvané.Nechá si od ní všechno líbit.

S dětmi si výborně rozumí a lepšího psa bych si k nim nemohla přát.

Na druhou stranu je výborný hlídač a jen tak někdo si k nám na zahradu nedovolí vejít,pokud ho tam nepustíme.