Zara

09.11.2010 17:23

No tak si představte-dvounohá přivezla domů holku!A ještě jsme se kvůli ní přestěhovali.To jsem moc rád.Bydlíme teď zase na Klikově,kde jsem nejvíc doma.

Dvounohá povídala,že se stejně jednou zblázní.Ale já vím,že je taky moc ráda.Akorát ,nemá čas na psaní mého deníčku.

A ta naše holčička,jmenuje se Zara,je to ještě mládě,taková malá černá dračice.Je s ní zábava,lítáme,koušeme se,taháme hračky a Zara tahá taky jiné věci.Kramaří všechno co najde.Neví,že se to nemá.

Však se to naučí.

Taky se učí,že loužičky se dělají venku.Někdy se to nepovede,ale jinak je docela šikovná.

Mám radost,že tu mám kamarádku do party.Vím,že je ještě malá a chovám se ohleduplně.Dvounohá povídala ,kde se to prý ve mě bere?No to dá rozum,že se umím chovat.Jenom někdy na ni šlápnu...pořád se motá pod nohama.

Dvounohá je z ní celá nadšená,taky pořád říká,jak krásně voní-štěnětem a očmuchává ji.No tedy nevím,já zrovna teď tak krásně voním a ke mě si nečuchne!

Ale co mě tedy štve,že Zara dostává protekčně pětkrát denně nažrat! A ještě samé dobrůtky! No to tedy je nespravedlnost první třídy!

Aby mi to nebylo líto,občas mi taky něco podrstrčí navíc,ale jen tak na chuť.

Taky dostáváme spoustu kousacích kostí.Nejlepší jsou ty,co už jsou tak krásně nažužlané.A právě ty chce Zara.Leze mi pro ně až do krku! Někdy jí tedy kost na chvilku půjčím.Akorát jsem jí sežral prasečí ucho.No pochopte to ;-)

Dvounohá nás pořád fotí,tak se můžete podívat:

pamparada.rajce.idnes.cz/Zara/

pamparada.rajce.idnes.cz/Zara_a_kosticka/

pamparada.rajce.idnes.cz/lvovi_do_tlamy/

Tak pac a zase příště.