Předvánoční čas

19.12.2010 10:34

Nevím co to znamená "Vánoce".Je mi to jedno,hlavně,že je plno sněhu.Řádíme,pomáháme ho odhrabovat.Hlavně Zara.Myslí si,že přepere hrablo.Já už jsem totiž zmoudřel,aby jste věděli.Teď jsem totiž dospělý a vím co se smí..noo..ne,že bych to tedy dodržoval úplně všechno..

Pořád všem zpívám a povídám,taky k tomu tancuju.Má to velký úspěch,akorát dvounohá někdy říká "už buď zticha".

Ale chápejte-na cvičáku musím všem pořád povídat-že jsem se tam moc těšil,jak mě Zara pořád tahá za límec,že jí páníček dovoluje lézt na sedačku a dokonce do postele!..no kdybych to udělal já,to by bylo tóčo!

Taky dvounohé kecám do řízení.Mám ale psí autopás,takže to nemůžu vzít za ní,když musím sedět vzadu.Takhle sedím zadkem na sedačce,přední nohy mám dole a pěkně povídám dvounohé do ouška "přidej...dělej,ať už jsme tam..předjeď ho,já vím kam jedeme a už se těším...počkej,kam to jedeš,tam ne,ne to je špatně...aha,jedem jinudy,no tys mi dala,už jsem se lek' že jedem na injekci,nebo kam..tak na to šlápni,zprava dobrý!"

Dvonohá povídá,že už jí kecká do řízení i pes!

A ty Vánoce-pro nás psy, to zatím znamená babičky borovička opřená u nás u dveří.Zara jí okousala spodní patro.Prý se chystá na další.Dvounohá povídala,že bude babi šťasná,protože bonsai bude mít ozdobenou prvně.

Taky je v krabicích schované nějaké cukroví.A představte si je schované nejen před námi,ale i před ostatními dvounohými!

Jo a taky jsou venku ozdobené nějaké větve.Už jsme je skoro očesali.Někdy i s větví.Dvounohá vždycky vyjde ven,sebere to koště,které z toho zbylo,vrazí to zase do květináče-asi,aby jsme ho nemuseli pořád hledat po zahradě.

Včera jsme šli poprvé i se Zarou na procházku.Doma Zara trénovala na vodítku.To jí šlo.Ale za vrátky se zasekla.Tak jsem jí popotahoval,ale to se zase nelíbilo dvounohé.Že po zadečku se na procházku nechodí.Uplácela ji piškotkama.Mě nedala žádnou! nespravedlnost.Nakonec jsme došli ze silnice ,na louku za domem.Tam to bylo fajn,a lítali jsme.Obešli jsem výběh pro koně.Zara se bála,tak šla velikým obloukem.Neví,že nemůžou za námi přes ty dráty.

Zara je hrdinka-ale jenom doma a na mě.

Když byla s dvounohou sama u veterináře,tak hrdinka nebyla.Aby jí to jen tak neprošlo,nablinkala jí do auta.Prý to jen tak tak stihla-až když zajížděli domů do vrat.Neví,že jí to není nic platné a až bude muset,k veterináři se pojede zase.

Dvounohá má pro ni už taky autopás.Zatím v něm prý vypadá jak ve skafandru.Roste ale nějak rychle,takže jí za chvíli bude akorát.

Na rajčeti je zase plno fotek pamparada.rajce.idnes.cz/.

Tak pac a zase příště!