MVP ČB 23.4.11

25.04.2011 07:55

Na výstavu do Budějovic jsem hlásila oba psy,hlavně kvůli Zarince a taky,že to máme blízko..

Zara nakonec nemohla jet-ještě jí dorůstá vyholený kabátek.

Do poslední chvíle jsem se rozhodovala,jestli vyrazím s Beldou..není v srsti a jeho barva je hrozná. Už jsem vyzoušela všechna možná vhodná krmiva,ale Belda vůbec nepřelínal vrchní srst,takže stejně nic nepoznám,než mu naroste nová..

Nakonec jsme jeli a pojali to jako výlet. Čekala jsem všechno možné,ale dostal výbornou.Byl moc hodný a hezky se předváděl-takže jsem spokojená.

Potkala jsem spoustu známých,bylo krásně,tak nakonec nelituju,že jsme jeli.

Ale na nějakou chvíli to pro nás byla poslední výstava.Počkám,až jak budou oba vypadat po létě a podle toho se teprve někde ukážeme.

Krásné fotky z výstavy od Lucky Duškové jsou na roughies.rajce.idnes.cz/MVP_Ceske_Budejovice_23.4.2011_-_foto_Lucie_Duskova/

A tady jsem vybrala Beldu-moc se mi na nich líbí.Děkuji autorce:-)