Klubová výstava Řepeč

06.05.2012 17:37

Letos jsme zahájili výstavy na MVP v ČB. Hlásila jsem oba psy, ale především jsem chtěla, aby měla Zara jednu výstavu před klubovkou  " k dobru".  Ale Zara týden před výstavou začala hárat! Jela jsem tedy jen s Beldíkem, který tam dostal bohužel VD za velké černé plotny.

Do Řepče jsem jela s různými pocity.

Už při přihlašování, jako by někdo "shůry" všechno kazil.

Nejprve jsem čekala na peníze, a hned jak byly k dispozici jsem zaplatila a pokoušela se psy přihlásit. Nejdřív přes on-line přihlášku, což se mi nedařilo, neboť mi nešly, za žádnou cenu přidat potřebné přílohy PP. Takže jsem narychlo ráno, než jsem šla do práce vytiskla přihlášky, s tím, že je vyplním v práci a pošlu poštou.

V práci jsem zjistila, že se mi vytiskla od všeho jen půlka a to podélně. I tak jsme vše vyplnila, i když mi přestala v půli psát propiska!..ale v práci jsem musela být přes čas, a poštu nestihla.

Doma opět následovalo přihlašování se on-line. Asi na desátý pokus mi to milostivě vzalo všechny ty přílohy a podařilo se.

To jsem si tedy myslela.

Nedlouho před konáním výstavy přišel e-mail, že platba nedorazila! To by mě zajímalo proč-nicméně jsem zjistila, že peníze opravdu neodešly, takže jsem obratem platila znovu.

Bohužel jsem (blbec!), už nedoložila doklad o platbě.

Opět jsem byla v domění, že je vše vpořádku. Do té doby, než jsem našla e-mail, ať obratem doklad doložím, že už jde katalog do tisku. E-mail přišel večer ve 21.30, takže jsem ho objevila až druhý den večer. Obratem jsem vše doložila a  klepala se, jestli jsme tedy přijati, nebo ne.

Když nedorazily ještě ani koncem týdne před výstavou vstupní listy, začala jsem se pídit  proč, ale prý na tom byli podobně i ostatní a nakonec přišlo potvrzení e-mailem.

Naštěstí po všech peripetiích všechno dobře dopadlo!

Dnes ráno jsme tedy vyrazili.

Do navigace jsem si zadala pouze Řepeč, ale už jsem trasu nekontrolovala.

Takže když mě navigace nasměrovala před Táborem doleva, ani jsem moc neprotestovala, v domění, že se přes nějaké vesničky pouze vyhnu městu.

Vesničky, by mi ani tak nevadily, ale stav silnic už celkem ano. Kodrcavou jízdou a serpentinami jsem najednou stála před posledním řetězovým mostem  foto.mapy.cz/269125-Stadlecky-retezovy-most-detail-clanku a dumala, jestli přes něj opravdu jezdí auta... Navigace ukazovala už jen pás kilometrů do cíle, takže jsem se pomodlila, a most jsme přejeli.

Říkala jsem si, že už nic horšího nás nemůže do cíle potkat...do té doby, než mě navigace poslala na polňačku, plnou děr, a kaluží!

Do cíle jsme dorazili, ohození od bahna komplet!

Zdárně jsme tedy byli připraveni k vystavování.

 

Nakonec se všechno vyplatilo:

Beldík dostal CAC!  Zara V4 a krásný posudek do bonitačního listu, kde je dopsané hlavní slovo a to CHOVNÁ.

Jsem moc šťastná!!

A počasí se letos v Řepči vytáhlo - pršet začalo až těsně ke konci:-))