Jak se nám žije se Zarinkou

01.03.2011 19:20

Především,si musím postěžovat! Jak mi to ta moje dvounohá tady vede!Tedy spíš nevede...

Tak abych to shrnul.Zara zase vyrostla.Už má nový chrup i delší chlup.Dvounohá si chválí,že jí zuby narostly všechny.Co se mě týče,by všechny zuby mít nemusela,mě s nimi totiž depiluje.Ale já jsem trpělivý,a ještě jsem ji nezmydlil.Na mém límci je ta depilace, ale dost vidět.Říkají mi Oškubánku.

Zara dostala od dvounohých hodně přezdívek a jak roste Čuminko,Prdelko,Bobečku,Miláčku Zarinko se pozvolna mění na Zaráško,Raráško,Zarachu Rarachu a poslední dobou na ni volají Ty jedna Štěkno Uštěkaná :-D

A to prý jsem ten ukecanej já! To Zara ještě neví,že v létě tu bude jezdit kolem plotu spousta dvounožců na divných kolech,co mě straaašně,ale straaašně rozčilují! To aby se pak jeden uběhal a uštěkal.

Za plotem totiž na všechny řvu "opovaž se sem strčit nos,roztrhám tě na cimpr campr".Občas sem někdo nos strčí ,ale když ho znám,tak mu hrozí jenom uskákání,ukecání a umazlení.

Tuhle mě tedy jeden překvapil.Řvu si na něj o tom "cimpr campr" a on si sem klidně strká nos a to se prosím vůbec neznáme.No co jsem měl dělat???Ještě ke všemu mě přistihl dvounohý a napráskal dvounohé,že "sem někdo jde a Belda na něj jenom kouká".Chápejte tohle jsem prostě nečekal.Však uvidí příště!

Taky si musím postěžovat,že už jsme zase nebyli na cvičáku! Prý chřipka.Neznám jí,ale ať se tady už ani neukazuje.Dvounohá si jí totiž brala i do postele,a byla tam s ní celý týden.A to nám jí ani neukázala..

A příště zase nepojedem na cvičák,ale na výstavu.

Takže mě zase vláká do koupelny a nasmradí nějakým šamponem.A to teď tak překrásně voním!

Jak jsme dopadli,se dočtete.

Tak pac a zase příště!